Arbetstider


Hemma, pratar med Axa i telefon och försöker läsa bloggar samtidigt; inte det lättaste ska jag ju meddela då jag inte lärt mig att koncentrera mig på två saker samtidigt ännu . Men nu har vi lagt på och jag kan fortsätta, men ska skriva klart det här först .

Ledig i morgon ska bli så skönt . Pratade med "chefen" idag om att jag skulle vilja "bara" 40 timmar i veckan och helst inte 50 som jag gör för tillfället . Så jag sa typ; Jag skulle helst vilja vara ledig tre dagar i veckan för det blir så mycket och man hinner inte göra något annat än att jobba. Och till svar får jag; aah, det skulle jag med!! Så vände han sig om... Haha, han fattar ingenting. Tur att det finns två av dom, så när den ena inte fattar så provar man med "den andra".. Men får hoppas på det bästa .

Nu ska jag i alla fall ut och röka, sen blir det nitendo wii en stund och efter det en dusch..

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback