Arg så att jag skakar


Jag är så jävla förbannad . Köpte en skrivare inte den dyraste, men den kostade i alla fall nästan 1500 kronor . Och betalar man så pass mycket så ska den fan fungera. Den funkar hur bra som helst att skriva ut fotografier med, men jag sa ATT DET SKA GÅ ATT SKRIVA UT VANLIGA DOKUMENT/PAPPER OCKSÅ!! och nu kom jag på, jag som aldrig egentligen skriver ut papper, att jag skulle skriva ut två stycken (schema till jobbet, så vi kan sätta upp dom där på väggen eller nått.) och fungerar det då? NEJ!!

För när man trycker ctrl+P eller på ikonen med skrivaren så skickas man till något annat program och det är helt jävla idiotiskt . Jag blir så jävla arg.. Vill sova och jag känner att jag behöver det då jag bara vill sätta mig ner och "storgrina" bara för att det inte går att skriva ut. Men eftersom att jag MÅSTE skriva ut dom här papprena idag så får jag väl sitta här hela natten.

Istället kom jag på den smarta idén att jag skickar allting via mejl till mamma (som sitter i rummet bredvid..) så kan hon skriva ut det. Men då är hennes data ½ år äldre än min och därför har den inte samma skrivprogram eller vad det nu är som gör att hon inte kan öppna filerna på sin data . Så just nu är jag så arg att jag skakar . Haha patetiskt . Värsta lilla fjantiga grejen men det stör mig så in i helvete att det inte fungerar som det ska när grejerna inte ens är en vecka gamla .

DET SKA FUNGERA EXAKT SOM JAG VILL ATT DET SKA; alltså ska det skrivas ut ett papper då jag trycker ctrl+p eller på "skriv-ut-ikonen"...

Tack, nu har jag avregaerat mig lite.. Hörs i morgon . haha

Kommentarer
Postat av: Linn

det kan inte alltid gå som man vill ....

2009-01-14 @ 23:03:05
Postat av: Axa

hahaha ! helt galen !!!!

2009-01-15 @ 08:53:53

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback