Ärret är sönder :/


God morgon, eller har varit vaken i nästan tre timmar men i alla fall :)

Idag händer det inte ett dugg i alla fall, titta på film blir det väl !! Får se kanske blir lite mer planer ju längre dagen går !!

Lyckades på något konstigt sätt trycka upp gaffeln i gommen i går när jag åt middag, och det har gjort så att mitt ärr har gått upp . Jag opererade där när jag gick i sjuan elelr åttan eller nått för att fixa mina tänder... Och nu så har jag lyckats haft "sönder" det.. Men får se kanske ordnar sig av sig själv .. Gör ju inte ont eller så, bara obehagligt .

Men men, nu ska jag kolla på tv !!

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback