Återuppta ämnet


God morgon !!

trodde att jag var ganska tydlig i ett tidigare inlägg om att det var jag som gjorde fel, att jag inte var arg etc etc . Men ändå så blir allting fel !! Jag sa att en viss person att inte ta åt sig, bry sig eller någonting. Samtidigt som jag bad om ett svar . Nu har händelsen redan skett och det är försent egentligen för att ge ett svar men jag har fortfarande inte fått något. Det var det jag blev besviken över, och jag tror att flera människor skulle tyckta samma som jag !!

Men ingen människa ska behöva flytta och tro att ingen vill höra av sig något mera . För så är inte läget, bara för att jag blir besviken, arg eller sur eller vad som helst en gång så betyder det ingenting. Alla har väl tjafsat, bråkat eller gjort något med någon någongång ! Det är ingen stor grej, jag bryr mig då inte längre !!

Kändes bara jävligt dumt allting dagen/dagarna efteråt, för det känns inte rätt, men samtidigt så tycker jag inte att jag har gjort fel.. Svårt att förklara men mycket känslor över en liten grej...

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback