blondera slingor


Sitter hemma och väntar på mamma så hon kan börja laga mat åt mig . haha, elak, hon har jobbat hela dagen medan jag har varit ledig; och hon får stå för middagen . Men men är inte så jobbigt ändå och ska väl vara snäll och hjälpa henne !!!

Skulle ju till Axa en stund idag men planerna blev ändrade och jag gick och mötte henne istället så gick vi hit, satt vid datorn och kollade på kort mest hela tien och pratade . Efter det blev hon hämtad och vi pratade lite "löst" om att blondera slingor på mig igen så får se om det blir av ikväll eller hur det blir . Orkar inte om det blir allt för sent då jag ska upp och jobba i morgon .. Och det brukar vara jobbigt när man har varit ledig och sovit tills man vaknat varje morgon och i morgon så måste man vakna av mobilen som ringer...

Men har i alla fall fixat skjuts dit i morgon så det är ju skönt :)

Nu ska jag sysselsätta mig med något annat istället för datorn ett tag .

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback