ekonomikris och blommiga gummistövlar


God morgon !!

Känner att jag börjar bli sjuk, förkyld nu ! Har varit snorig i flera dagar men nu har jag ont i halsen också.. Hoppas bara att det håller sig kvar vid ett normalt förkylningsstadie . Blir så jobbigt om jag ska tappa rösten och allt det där som jag i stort sett jämt gör nu för tiden när jag bli förkyld . Men men lär ju märkas inom några dagar !!!

Jobb idag också, ska försöka se till så syrran är vaken och jag kan få skjuts senare.. Igår gick jag, lagom blöt om fötterna när jag kom fram . Ska försöka hitta ett par gummistövlar :) haha fast kommer ihåg när man var liten och sprang runt i sånna och det är ju inte bekvämt eller.. Men får väl välja mellan det bekväma eller att bli bli blöt om fötterna . Men får se har väl antagligen kommit några nya modeller på 10 år, sist jag hade sånna var när jag var tio så .. haha Och blommiga ska dom vara, fast just nu är det ekonomikris i min plånbok så det får vänta !!

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback