En vattenpöl som frusit till is


Kvällen ska tillbringas hemma hos Axa, kolla på tv och bara frossa i massa onyttigheter . Fast bara om hon eldade så att det blev varmt, för jag håller på att frysa ihjäl. Mina fötter låter som när man går på en vattenpöl som det frysit is på och isen går sönder (förstår ni??) så låter i alla fall mina fötter när jag rör dem . Inte riktigt men det känns som att det skulle låta så .

Ska åka och handla innan jag ska dit i alla fall, ska försöka hitta på något som går att äta. Då mamma och pappa är bortbjudna och jag fick inte följa med .. haha, eller jag var väl inte så sugen på att följa med heller . Så då är det bara att låta fantasin flöda och försöka komma på något som jag vill ha till middag . Men det kommer jag på när jag är affären, brukar bli fiskgratäng men ska komma på något nytt idag .

Nu ska jag vika tvätt och sen ska jag duscha .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback