Får inte uppleva den bästa sömnen


Så nu har jag spelat klart (Wii) för dagen, ska duscha, röka och sen blir det till att sova . Ska försöka somna relativt tidigt idag . Mamma berättade att den bästa sömnen får man innan klockan tolv på natten, så då vaknar man mera utvilad på morgonen så ska se om jag klarar av det ikväll.. Brukar inte lyckas men ska i alla fall försöka, blir så svårt när man ligger och kollar på tv/film och det är något bra, spännade då vill man ju inte direkt stänga av för att man "måste" sova . Skadar ju inte att försöka .

Sen blir det jobb fyra dagar framöver,  ska faktiskt bli ganska skönt; får väl se om jag tycker samma sak imorgonkväll när jag kommer hem och nära döden på grund av att jag är trött :) Fast det är ganska lugnt och ska ju inte klaga då det här är typ enda helgen jag jobbar, nästa helg jag jobbar är tidigast den 22-23 februari så det ska bli väldans skönt :)

Men nu ska jag bara försöka få kontakt med Ronja sen ska jag duscha . hörs imorgon , GOD NATT !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback