Fryser .


Sitter fullt påklädd, med två tröjor, jacka, raggsockor, duntofflor och mössa på grund av att det är något fel på uppvärmningen så vi lyckas inte få mer än 18 grader hur mycket vi än kämpar för att få varmare . Lyssnar på Jordin Sparks och väntar på maten . Har gjort klart en potatisgratäng .. Gott gott . Blir i stort sett samma sorts mat som vi åt igår, men det lider inte jag av - för det är gott :)

Får se hur det blir i helgen om jag blir ledig två dagar istället för en, skulle vara skönt. Men ska inte hoppas för mycket, för då kommer väl allt gå åt skogen ..

Nu ska jag i alla fall kolla om maten är färdig .

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback