fyra dagar i rad


Hejsan :)

Var meningen att jag skulle jobba idag, börja klockan tre och jobba till åtta eller nio eller nånting. Men blev ledig hela dagen så det är skönt.. Långledig nu (eller vad man ska kalla det) börjar jobba på måndag och det är inte så vanligt att jag är ledig tre dagar i rad och nu blev det fyra; härligt !! Så får se vad man gör av all ledig tid .

Imorgon så har jag två "händelser" att välja mellan, blir antingen att åka till Malin och fira hennes 18-årsdag (tror det är därför hon har festen i alla fall..) eller så blir det att åka till Mandy och dricka och umgås.. Men har inte bestämt mig ännu.. Men man klagar ju jämt på att det inte finns något att göra när man för en gångs skull är ledig så får väl passa på och slå på stort nu !! Eller så blir det så att jag bara är hemma och degar hela helgen som vanligt haha .

fast ikväll då ska jag till mormor och säga grattis, för idag är det hennes dag :)

Men vi hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback