God morgon



God morgon eller vad man ska säga . Har ju varit vaken ett tag, Ronja ringde oh väckte mig vid 10.20 i morse . Ganska bra så jag inte sov längre .. För då hade jag väl inte kunnat somna ikväll istället .

Idag så hade jag funderingar att åka och hälsa på Mandy men som sagt så sov jag för länge och han itne med mamma när hon åkte till jobbet så jag kunde överta bilen . så det får bli nån annan dag . För det är ju en aning för långt för att gå . Får bli till att gå till Axa istället och "leka" med henne i några timmar .. Ska bara fråga mamma om hon kan hämta mig när hon kommer hem .

Så nästa "att-göra-sak" är att ringa mamma .

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback