Gossip girl


Ska snart gå och lägga mig och kolla på Gossip girl, börja förstå vad det handlar om nu och tycker mer och mer om det för varje avsnitt jag ser . Så kommer väl bli som besatt, och längta (när jag sett klart första säsongen) tills jag köpt säsong två. Fast den har väl inte kommit ut än tror jag ...

Sitter och väntar på samtal från Ronja, då hon ska berätta för mig hur jag ska jobba i helgen . Men hon i sin tur väntar på hennes mamma så det kanske tar tid innan hon ringer .. men vet ju i alla fall säkert att jag jobbar i morgon . Så det behöver jag inte bekymra mig för .Men hoppas istället att det ska bli lite varmare ute så jag slipper frysa när jag ska gå dit . Men gå ska jag.. Länge sedan jag gick, och det är ganska skönt . Ska bara lägga in lite nya låtar på mobilen, om jag fattar mig på hur man gör :)

Hörs sen eller i morgon .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback