Har förändrats med åren ..


Hej igen :)

Satt och tänkte efter förra inlägget hur gammal man har blivit . haha . Om det hade varit för 4-5 år sedan hade jag haft panik och mådde dåligt över att det var lördag och mina planer endast bestod av glass och tv-tittande . På den tiden så stod det inte ens med på listan över saker man kunde göra på en helg . Jag lämnade huset på morgonen på fredagen när jag gick till skolan och för det mesta så kom jag inte hem förän på söndagkväll, något undantag ibland då jag åkte hem och åt mat eller liknande . haha

Jag och syrran satt och berättade alla
mina bravader (syrran vågade väl inte säga sina..)
för mamma för några månader sen .
Och hon sa att om hon fått höra det på "den tiden",
då det hände så skulle jag haft utegångförbud
tills jag var pensionär . haha
Det enda hon klagar på numera är att jag har
stökigt i mitt rum och liknande saker,
att jag inte hjälper till tillräckligt hemma och sånt .

Men men nog om det .
Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag
kolla på desperate housewifes .

Hörs i morgon, GOD NATT .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback