Hatar Katter


God morgon !!

Fick sova en timme längre än normalt sen vaknade jag av katten som kom och skrek . Just för tillfället så hatar jag alla mina katter . Den ena för att hon väckte mig genom att gå runt och skrika, eller hon skriker inte hon typ väser.. Och när jag vaknade så såg jag den andra katten satt och rev ner tapeter från min fondvägg, det var typ det enda stället i huset som inte hade rivit ner tapeter på så egentligen så väntade man ju bara på att hon skulle börja. Den tredje är bara sur och man får inte röra henne utan att hon blir arg och fräser.. Och för dom som vet vilka mina katter är, så är den sistnämnda PISCHILE!!! ingen annan...

Äsch nog om mina katter nu ska jag ut och röka sen ska jag börja tvätta .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback