Helmysigt ;)


Hej hej :) Ska slänga in ett inlägg här innan jag ska fortsätta med alla grejer som jag håller på med, som är ingenting!! Haha, har bara allmänt tråkigt och är inte sugen på att skriva heller egentligen men måste ju få in något, eftersom att gårdagen blev så dålig med uppdateringar ..

Var i alla fall en helmysig kväll igår (lägger in lite bilder senare eller i morgon, om det finns några som är värda att lägga ut..) Jag,
Ronja, Axa och Malin blev det som åkte till slut i alla fall. Blev massa mat och då menar jag verkligen jättemycket, åt tills man mådde illa (!) tur att servitrisen kom och tog tallrikarna haha.. Och så blev det lite dricka också, mest öl för min del, då jag inte är så mycket för "söt-slibbiga" drinkar, men men !!

Skriver senare igen, händer inte så mycket ...

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback