Inte arg utan besviken!!


Världens minsta grej att bli irriterad över.. Men egentligen så är anledning till irritationen att jag är besviken . valet får man göra själv, men man får stå för konsekvenserna . Ska inte behöva finnas konsekvenser till det här valet . Men jag känner mig så himla besviken . Allt var bestämt, men tydligen inte för alla !!

Jag är inte arg på någon, jag är besviken!! Och nu vet alla det!! Ingen behöver känna sig så speciellt utvald. För jag vet att det är jag som gör fel. Men tycker ändå att jag förtjänar ett svar när jag ber om det!! Men valet är som sagt ens eget och et kan ingen annan bestämma eller ändra.. Men stå för ditt val och visa vad du valt, så blir alla nöjda !!

Men kom ihåg jag är inte arg jag är besviken !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback