Irma är återfunnen


Hejsan !!

Är inte på något skrivhumör idag, men tänkte ändå slänga ihop något, bara för att !!  :)

Jobbat hela dagen, extremt lugnt och det gör mig sjukt trött. Så har mest bara gått runt och gäspat mellan alla tidningar jag har läst fem gånger om.

Katten (Irma..) är i alla fall hittad, eller hon kom hem av sig själv . Och anledningen till försvinnandet är att hon förlorade en "catfight".. Antar att hon förlorat i alla fall efter att ha sett hur hon mår. Stackars liten, hon kan knappt gå och piper varje gång man rör henne. Oftast när man "tittar till" henne, i sitt skåp (som hon ligger i...) så öppnar hon inte ens ögonen.. Har i alla fall lyckats fått i henne lite vatten, tur det i alla fall .

Med det vill jag avsluta det här inlägget och det blir antagligen allting för idag också..

Men vi hörs av i morgon istället .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback