många misslyckade försök


Nu, efter många misslyckade försök så har jag även fått igång skrivaren; riktigt fina bilder blev det, kan ju även bero på fotografen ;) haha

Så resten av kvällen ska jag kolla på desperate housewifes men först ska jag hänga mina arbetskläder så dom hinner torka till imorgon .

jobbar fem dagar framåt, och är inte riktigt färdig med hur jag vill ha det med bänken, vart jag ska göra av dom två hyllorna jag hade förut och så ska jag dammsuga färdigt, men får dela upp det på dom här fem dagarna så det hinner bli färdigt snart ..

Nu ska jag hänga kläder .

Hörs i morgon - god natt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du förklara hur man ändrar färg på inläggsrutorna? :) för jag vill ha svart bakgrund på hela bloggen men det blir fortfarande vita rutor bakom inläggen. förstår inte hur jag ska ändra det, jättetacksam om du förklarar :D

2009-01-08 @ 15:18:36
Postat av: Linda

sv.. Kan inte det i huvudet, men gå in designadinblogg.se och kolla runt där, för det är därifrån jag har sett hur man gör...


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback