Måste hinna med att duscha också^^


Pratade med Ronja i telefon för cirkus 20 minuter sen kanske en halvtimme sen till och med . Vårat samtal gick ut på att vi hatade att duscha (är inte lika illa som det låter ...).. Eller egentligen inte att duscha men att komma till duschen, Man vet ju när man ska duscha - det går lixom på rutin, men att ta steget att gå in i duschen utan att hitta på 700 saker att göra "istället" som att sitta vid datorn; det är det värsta man kan göra för det finns hur mycket som helst man kan göra där istället för att gå in i duschen . Och att jag har en tendens att alltid säga när jag pratar med någon i telefonen " Nej, nu måste jag lägga på för jag ska duscha" men sen kommer jag inte till duschen förän morgonen dagen efter ungefär . Men bara man kommer in i duschen så är det helt underbart; haha..

Och nu i alla fall sa jag till Ronja, min vanliga avslutningsfras; måste lägga på för jag ska duscha.. Även fast vi fortsatte prata i tio minuter till efteråt :) Och som sagt jag har inte kommit till duschen ännu. Sitter inlindad i ett badlakan med en strumpa på mig och försöker få ur håret ur min "fina" knut jag gjorde i morse.. Och det är lättare sagt än gjort .

Haha, någon som känner igen sig (?) spelar ingen roll egentligen för jag vet att jag inte är ensam om mitt "problem".. Har ju alltid Ronja vid min sida ..

"Men nu måste jag sluta, för jag ska hinna med att duscha också" :P

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback