Minsta råttan


Så nu har jag hunnit med alla "att-göra-saker" som jag hade planerat in idag ... Kom precis hem från Morfar och Mormor.. Satt mest och spelade spel med mina kusiner .

I morgon är det jobb igen, känns ganska jobbigt att jag ska behöva gå dit . Jag brukar klaga/gnälla om att det är jobbigt och att jag inte vill. Men egentligen så är det inte så jobbigt att gå . Men eftersom att det är 20 minusgrader ute nu och det antagligen inte kommer öka så mycket till i morgon så kommer jag att frysa då med .

Fick mig i alla falle ett "gott skratt" alldeles nyss, haha, Mamma såg en råtta . Hon skrek som fan. Den satt där alldeles ensam och tvättade sig och hon skriker som att någon håller på att mörda henne . Men den var såå liten.. Inte för att jag heller tycker så värst mycket om dom. Men hon är fan extrem ..

Nu ska jag spela spel .

Hörs ..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback