Nu är jag nöjd !!


Nyss kommit hem och jag känner att jag egentligen borde ligga i sängen och vara påväg att somna men istället sitter jag här .

Blev i alla fall en "resa" till Tierp; Axa för att blondera slingor . Blev jättebra, jag är hur nöjd som helst. Egentligen är det väl inte sådär jättestor skillnad på färgen, det är lite ljusare nu.. Men det känns mycket jämnare nu. Istället för att blondera hela håret direkt så gör jag slingor i flera omgångar så att jag blir nöjd, tror det är tredje gången nu, ska väl bli en eller två gånger till för att det ska bli riktigt perfekt men det får vänta några månader, måste ju ha lite mellanrum. Anledningen till att jag gör slingor istället för helblondering är att om man blonderar hela håret direkt så ser det så himla påklistrat ut för det mesta .

Kommer ihåg när jag var runt 14 år och gjorde så och tyckte det "var såå himla snyggt" haha... och veckan efter så hade jag oranget hår (missfärgat) och det var ju lika snyggt och så veckan efter det så var det blått haha färgade håret minst varannan vecka . Tur att jag håret kvar efter allt det har fått gått igenom .. :)

Men nu är det dax för sängen .

GOD NATT

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback