Oplanerade planer


Hemma efter att ha jobbat hela dagen. Ska alldeles strax hoppa in i duschen, då jag fryser så att jag hackar tänder och hoppas på att det ska gå över efter att jag har duschat .

Läste mitt horoskop i dag; stod att helgens planer inte kommer att gå som planerat, men att det kommer bli lyckat till slut i alla fall . Får väl hoppas på att det blir lyckat för planerna gick ju inte som planerat . En person har "hoppat av" (eller har inte fått något riktigt svar ännu..) och anledningen är väl okej, men vill ändå ha svar så att jag vet . Men vi andra får väl roligt i alla fall får man hoppas :)

Ringde till Mormor och frågade om jag fick låna hennes bil eftersom att syrrans bil inte är direkt pålitlig haha . Och det märks ju att hon börjar bli gammal, jag ringde henne vid halv nio och frågade och så pratade vi lite och allt var helt grönt sen ringde hon tillbaka efter 20 minuter och sa att det gick bra att jag lånade bilen . Och nu ringde hon igen alldeles nyss och frågade vilken dag det var jag skulle låna bilen.. Imorgon !! "Jaha, var det i morgon hade jag vetat det så hade jag ju sagt direkt att det gick bra, men nu vet du i alla fall att det går bra" haha rolig min mormor .

Men nu måste jag sluta så jag hinner duscha också^^

Hörs .



((Blir "bara" vi tre i morgon; Jag, Ronja och Malin...)

Kommentarer
Postat av: axa

kanske ja med funderar på att hänge med, men får se, vi hörs av i morgon, ring mig i morgon bitti när du vaknar !

2009-01-22 @ 23:31:03

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback