Shoppingdag :)


Nu är jag färdig med hyllan, har dummsugit, och flyttat tv, dvd, boxer, Wii:et och kopplat in allting igen får se om det fungerar sen när jag ska börja kolla på Desperate housewifes säsong 4 som jag köpte idag :)

Har handlat hur mycket som helst idag, eller egentligen så är det väl inte så många saker men det är inte bara massa "krimskrams" som jag normalt köper... Köpte hårprodukter från Waterclouds . Har blivit besatt av den serien sen jag lånade Balsam av Axa för några veckor (månader, vet inte när..) sen.. Så nu har jag köpte balsam, schampoo, saltvattenspray, Balsamspray. Plus att jag köpte glansspray från PHC, märks om det är bra ...

Köpte även örhängen, armband och hårnålar med pärlor.. haha . Har letat efter hårnålar med en blomma på utan framgång men hittade som sagt med pärlor idag så dom fick duga. Blev även gardiner, gardinknoppar, En fotoskrivare (äntligen hittat den.. haha), den där IKEA-bänken, en fönsterlampa och så lite annat smått och gott..

Nu ska jag fixa det sista med hyllan, sen ska jag se om jag lyckas installera skrivaren..

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback