skrattat oss genom dagen


hej hej !! Blev inget "morgoninlägg" imorse då jag inte kände för eller hade något vettigt att skriva om. Inte för att jag egentligen har det nu heller men nu har jag i alla fall tiden på min sida :)

Jobbat hela dagen och skrattat hela dagen (nästan i alla fall..) finns anledningar till det. Men dagen har gått fort i alla fall och det är skönt. Har även skurit av mig typ halva tummen (vid lunchtid..) och det har fortfarande inte slutat blöda . Hatar när man skär sig djupt för det tar sånn tid innan det slutar blöda .

Nu ska jag fixa lite ramar och skriva ut lite bilder; blev jättefina bilder med skrivaren :) såå nöjd .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback