Snö & Kyla


God morgon alla .

Tog en paus från letandet efter min tröja som jag ska ha och jobba i . Tyckte att den var på torkställningen igår men tydligen så hade jag fel för där är den inte . Nu har jag letat överallt, tror jag, men kommer i alla fall inte på något mera ställe som jag kan leta på . Men har väl inte så mycket val så det är ju bara att fortsätta leta då jag måste ha tröjan .

Har inte varit ut än men det ser ut som att det är kallt ute . Usch tycker inte om snö och kyla ,

Hörs ..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du hitta på idag?

Hoppas du får en fin dag iaf!

Postat av: sofiabergdén .

Jaaa, här i Göteborg är det minus 14 grader :O helt sjukt... men skönt ;)

Hänt i helgen då?



Kram Fia

2009-01-05 @ 09:35:16
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är kallt ute! Brr!

2009-01-05 @ 09:57:46
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback