sommarvärme nästan


Hemma och är onormalt trött i benen efter ett "måndagspass". Men men det börjar gå över nu, och snart ska jag gå och lägga mig och då blir det bra tills jag vaknar i alla fall :)

Känns nästan som sommar ute nu, när det bara är 8 minusgrader ute . haha . Man har ju börjat ställa in sig på 16-20 minusgrader . Men men, skönt att det går mot "ljusare tider" nu i alla fall . Snart är det sommar och sol (man ska se det positiva i det hela...)

På onsdag så ska jag försöka ta mig till antingen Uppsala eller Gävle för att köpa min fotoskrivare som jag har tjatat om ett halvår . Men fick ingen i julklapp av mamma och pappa även fast jag tjatade, fick pengar i stället och det är ju bra för då kan jag ju köpa den själv ...

Men nu ska jag spela spel ett tag, har blivit besatt haha .

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Ok, nu blev jag avundsjuk på dig :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback