Söndag = Arbete


God morgon, eller vad man ska säga (?) har varit vaken i 2 timmar nu i alla fall, somnade relativt tidigt igår; halv tolv.. Skönt, men var inte mer pigg i morse för det ..

Jobb på schemat idag med och i morgon sen är jag ledig en dag, ska bli skönt !! Sen är det slut på¨helgarbete ett tag framöver; ska bli härligt att få göra vad man vill på helgerna ett tag.. Och inte bara tänka jobb, jobb och jobb ...

Får se (och hoppas..) att det blir mera folk idag så man har något att göra ett tag.. Ska i alla fall komma två fulla bussar på lunchen, och då har man ju att göra mellan 12 och halv tre skulle jag tro i alla fall.. brukar ju bli massa disk och sånt och då går tiden lite fortare än den brukar göra i alla fall... Bara hoppas, vänta och se !!

Men nu ska jag fixa håret innan jag ska åka .

Hörs ikväll.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback