Sönderhostad


Usch, trodde jag hade blivit bättre från förkylningen. Eller att det inte skulle bli så allvarligt, har ju bara varit snorig och haft oni i huvudet . Och nu för bara några timmar sedan så började jag hosta som en galning, och nu är halsen helt sönderhostad och jag vet inte vart jag ska ta vägen . Kan inte vara ute och inte inne känns det som, så vet ju inte riktigt vart jag ska ta vägen . Funderar på att ta en duscha, försöka trassla ut mitt hår som jag inte orkat ta mig tid med ännu och sen lägga mig och sova (läs: kolla på tv) så jag kanske vaknar lite mer pigg och "kry" i morgon istället - hoppas kan man ju alltid :)

Hade ju planer att åka till Axa och Tobbe och kolla på film och bara ta det lugnt . Men dem planerna bröts från alla håll och kanter . Då Tobbe inte ville kolla på film och när dom åkte hem så orkade inte jag, så det blev inget av med det .

Men nu ska jag ut och kolla om vi har någon glass att kyla ner halsen med och hoppas på att det funkar .. HOPPAS HOPPAS !!

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback