Tända ljus & hemrullade köttbullar


Nu är jag hemma igen efter besiktningen . Gick inte så bra som syrran hade hoppats på så hon är tvungen att "åtgärda" lite grejer . Men det lider ju inte direkt jag av :) haha

Var även in så jag köpte några nya filmer (närmare 9 stycken tror jag det blev..) tyckte att jag värd det .. haha efter att jag varit duktig, för vad?? haha Men måste ha någonting att titta på på kvällarna då det bara är skit på tv:n nu för tiden, finns bara en sak jag följer och sitter och tittar på en gång i veckan som besatt; Andra avenyn och det är ikväll :)

Just nu så håller jag på att tända alla ljus jag har i mitt rum så att kylan ska minska en aning . Och sitter och värmer upp för snart ska jag börja rulla köttbullar - pappa lyckades se till så att jag LOVADE honom hemrullade köttbullar. Och jag hatar att rulla köttbullar men men så får det bli .

Nu ska jag i alla fall ringa Ronja .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback