tiden var inte på min sida


Helt trött, tiden var visst inte på min sida ;) haha Jag hade ju tänkt att jag skulle hinna med lite städning av mitt rum idag, men får se om jag river ner julgardinerna innan jag går och lägger mig.. Då kanske jag till och med orkar sätta upp nya får se får se ...

Försökte hitta en ram som jag kunde sätta lite bilder i, min vägg är helt kal så jag ville få lite liv lixom . Men fanns ingen ram det enda jag hittade var några pannkakor som jag tiggde åt mig på jobbet (haha..) så det fick vi bli en sånn istället ... Jag som inte ens tycker om pannkaka egentligen men men idag var det gott. Och det blir väl ett jävla liv i morgon då familjen upptäcker att jag tog den sista mjölken :) men men...

Hörs i morgon . nu ska gardinerna ned .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback