Tog tillfället i akt, eller vad säger man??


Nu är jag hemma, eller har varit det ett tag. Men kom ju på att Pappa fyller år idag så när jag kom hem var huset fullt av folk och det var bara att vara social .

Men men dagen har i alla fall varit den segaste av alla . Inte ofta jag sitter och "leker" med mobilen under arbetstid, men idag fanns det mer än ett tillfälle att göra det. och ett av dessa tillfällen tog jag för att sysselsätta mig med något annat än att röka och läsa tidningen..

Ska försöka sova nu, är fortfarande trött. Har väl inte kommit in i mitt mönster som jag försöker bygga upp, angående mina sovtider :P haha

Men vi hörs i morgon - GOD NATT!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback