Träning på största allvar


Nu ska nyttiga jag röka min kvällscigarett precis efter att jag har "tv-spels-tränat" en halvtimme. haha .

Provade på lite nya saker (muskelträning) och trodde att jag skulle dö. Men kör man varje dag så borde man ju överleva helt utan problem till slut :) Känner mig som jag är 90 år nör jag håller på med alla övningar, helt stel och rostig . Men det borde ju också gå över med tiden.. Ska försöka köra en halvtimme om dán för det är ganska skönt precis efter man har gjort den halvtimmen, det enda som är jäkligt jobbigt är att varenda gång så måste jag börja och avsluta med att koppla om sladdarna mellan tv:n och wii:et och sedan tillbaka till tv:n och boxern/dvd:n ... Men nu har man ju börjat fått in snittsen på det också förstås så då är ju inte de heller så jobbigt .

Äsch nog med det här, nu ska jag röka sen blir det en dusch innan desperate börjar :)

Hörs i morgon ..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback