uppskjutning ...


Hade starka funderingar på att duscha, men det får bli imorgon istället (uppskjutet som vanligt..) är ju inte direkt kris :) Men fastnar alltid vid datorn när jag ska göra något annat och nu den senaste veckan så är det "facebook" som är boven i dramat om man kan skylla ifrån sig; kan väl inte det egentligen !!

Har kopplat in min scartväxlare nu så det känns ju bra att man slipper flytta tv:n, byta sladd, ställa tillbaka tv:n varje gång man ska spela tv-spel eller byta från tv-spelet till att kolla på tv . Nu räcker det med en knapptryckning :) haha

Men nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag sova .

God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback