Utan publik tack


Hejsan !!

Camilla kom hit för att låna One tree hill säsong 5 för 1 ½ timme sedan. Och som vanligt då vi "kommer ihop" så börjar vi prata som galningar . haha; endast med camilla detta händer . körde lite wii också, alltid roligt att se hur olika människor gör, för det ser inte bra ut.. En anledning till att jag inte brukar köra med "publik".. (Ska lägga ut lite bilder på det i morgon..)..

Fick även ledigt imorgon, skulle egentligen jobbat men fick höra att Ronja var ledig från skolan så jag ringde henne och fick ett ja på frågan om hon ville jobba .

Resten av kvällen har tillbringats vid datorn framför ett pokerspel som syrran visade mig och jag börjar lära mig hur man ska göra för att vinna nu :) Tur att det inte är med riktiga pengar för då hade jag vart miljonär i skulder vid det här läget för det började inte så bra .

Men nu ska jag köra klart den här pokerturneringen sen ska jag kolla på Desperate .

Hörs i morgon .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback