Sammanfattning av 2008

En liten sammanfattning av året 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Säger väl som jag gjorde förra året, att har antagligen gjort det men kommer inte på det just nu .

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, nej och tur är väl det för då hade jag inte suttit här . Det finns ett fåtal personer som vet vad det är. Men jag skyller på att jag var så pass full när jag avlade löftet så jag har all rätt att bryta det och det har jag gjort .

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte nära vänner men jag känner många som blivit det . GRATTIS TILL DOM :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det är jag väldigt glad/tacksam för ...

5. Vilka länder besökte du?
Inte nått i år heller . Håller mig till Sverige..

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Det är det alltid. Men saker förändras hela tiden. Och man får väl hoppas på att det gör det till det bättre istället för till det sämre .

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Haha, förra året svarade jag "nej!!" på den ?? haha . Men tror inte det är något speciellt datum. För då borde jag ju kommit på det nu .

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag har skaffat ett jobb. Även fast många har synpunkter på det så är det i alla fall ett jobb som jag får ut pengar genom att ha. Kommer skaffa ett bättre eller aah bättre senare men just nu duger det jag har gott och väl.

9. Största misstaget?
Att jag tackade nej till ett jobb, ångrar det jättemycket. Skulle varit fast anställd på ett heltidsjobb. Men mycket kom emellan. Och på några sätt så är jag samtidigt som jag ångrar det väldigt glad över att jag tackade nej. Men ska även meddela att jag inte kommer ihåg om det var 2008 eller 2007 för det var precis vid årsskiftet någongång det inträffade :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, förutom att jag tappade rösten och inte kunde prata en vecka i somras ...

11. Bästa köpet?
Datorn skulle jag tro, vad skulle jag sysselsätta mig med hela tiden annars ??

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Massa onödigt som inte en vettig människa behöver . Men som just jag känner att jag bara måste ha :S

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alltid saker som gör mig glad . Mindre saker och större saker. Tänker inte skriva upp något specifikt, inget nämt inget glömt .

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Dom flesta som ligger på kategorin "klipp (youtube" på bloggen - gå in och kika och lyssna .

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror att jag har tänkt mycket mer än vad jag brukar och då blir det mer negativa saker som har gjort att jag blivit ledsnare. Men ska samtidigt inte klaga för mycket har hänt som gjort mig otroligt glad också .

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Visat vad jag tyckt och tänkt men det är inte så lätt i alla situationer . Och umgåtts mer med personer som gör mig glad.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Det är mycket det, men det tänker jag hålla för mig själv .

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen och släkten..

19. Blev du kär i år?
Nej inte i år heller .. haha

20. Hur många one night stands?
-

21. Favoritprogram på TV?
 Jag håller fast vid andra avenyn..

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej det tror jag inte. Är inte så hatiskt av mig . Om jag hatar någon så gör jag det i tio minuter . haha

23. Bästa boken du läste i år?
Tror inte att jag läste en enda bok förra året ska försöka hinna med en i år i alla fall :)

24. Något du önskade dig och fick?
Kanske ;)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Haha aah det är det väl alltid . Mycket man vill ha men inte får .

26. Årets bästa film?
Har sett grymt mycket filmer i år, många bra och många dåliga . Men glad att jag började titta på Desperate housewifes för det är bland det bästa jag sett .

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag var mest arg för att Mamma tvingade mig att fira den .

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Alltid, går det att förbättra . Men ingen idé att gnälla över det nu för gjort är ju som sagt gjort .

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
haha, har väl ändrats lite. Springer inte runt med mjukisar dygnet runt längre i alla fall :)

30. Vad fick dig att må bra?
Mycket !! skriver jag något så glömmer jag bara bort något annat .

31. Vem saknade du?
ett fåtal personer . Några jag träffar då och då och någon jag aldrig mer kommer träffa .

32. De bästa nya människorna du träffade?
Ingen specifik. Men ibland är det roligt att träffa nya människor . Även fast jag är en så pass träkig människa som brukar vara helt emot att träffa nya människor . haha

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback