vintern är tillbaka; igen!!


Nu är Let´s dance slut och jag tog en promenad efteråt för att leta efter Irma (katten..) som är försvunnen. Normalt så är hon inne nästan hela dagarna men idag så har hon inte synts till på hela dagen, men hon kommer väl tillbaka, hon värmer sig väl någon annanstans .

Vintern har kommit tillbaka; igen. Det är 13,9 minusgrader ute och jag bara hoppas att det ska slå om helt till i morgon och att det blir max fem minus.. Man fryser ju fast bara man tittar ut genom fönstret och vad händer då om man går ut lixom ;P

Men nu ska jag inte ut något mer idag i alla fall, ska borsta tänderna och gå och lägga mig i sängen med mina duntofflor; ska bli skönt .

Så vi hörs i morgon ..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback