- 40 minuter kvar...

Blev ett sent inlägg idag, då jag har haft fullt upp hela dagen. Handlade först i Tierp i morse med Gabbe. Åkte till Ronja först och hämtade Axas plånbok och min kamera ... Efter det åkte vi till Ronja, en annan Ronja; min kusin. med grejer så hon kunde baka jordgubbspaj, Blåbärspaj och Hallonpaj till imorgon så jag kan bjuda på det. Sen blev det Uno-x; köpte räkor fast jag fick inte betala och sen blev det Axa och läman hennes plånbok och dom grejerna jag hade handlat till henne.

Åkte hem grejade lite och sen blev det en spontantripp till City Gross i Gävle, och där blev det dyrt; fast inte för mig :)

Imorgon är det mycket som ska göras, helst innan klockan tio då Camilla kommer.. Så nu är det väl bäst att man går och lägger sig så man orkar med morgondagen..

LindaAnnaEriksson


Kommentarer
Postat av: axa

Postat av: axa

grattis på födelsedagen !!!!!

2009-07-15 @ 09:43:38
Postat av: Ronja

blogga nu då! :)

2009-07-17 @ 11:31:42
URL: http://rooonjis.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback