- En ängel .

Ska alldeles strax gå och duscha, ska bli härligt ...

Problem med arbetet imorgon också, Malin är sjuk. Att det ska hända hela tiden, men axa är en ängel som vanligt och ställer upp, själv ska jag inte anstränga mig allt för mycket då jag måste få igång axeln och nacken igen. varje gång jag jobbar så blir det "stopp" eller vad man ska kalla det i höger axel och i nacken och det gör grymt ont. Ska kanske till den stora staden; Uppsala också och försöka hitta nya jeans som jag kan jobba i men får se hur det blir med den saken.

Nu är det i alla fall duschen som gäller för min del..

trevlig fredagskväll alla .

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback