- En snabb update

Känner att det inte riktigt lockar att gå och sätta sig framför datorn när det är 30 grader varmt ute . Men just för tillfället så håller jag på att skriva ut lite grejer som jag ska ha färdigt inom en halvtimme, och det går ju inte riktigt som jag vill. Färgen håller på att ta slut, och jag har inte tid med det just nu, men men får hoppas på att jag hinner, för det tar ju sånn extremt lång tid när den ska hålla på att varna och greja. Skulle även behöva hinna tvätta mina arbetskläder så att jag har något att jobba i imorgon. Men det ska nog kunna lösa sig alltihopa . för nu kommer utskriften .

Grattis till kusinerna idag, Ronja och Rasmus på 16 och 18 årsdagen - kommer snart !

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Ronja

hihi, taack! :D


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback