- Fåglarnas kvitter

Suttit ute i tystheten och lyssnat och hoppats på att katten ska komma fram till mig, men hon är försvunnen och därmed så får hon vara ute och klara sig själv bland alla faror i natt. Orkar inte kämpa med letandet längre.

Jobbat idag, inte alls lika varmt, äckligt och jobbigt som det har varit dom andra dagrna som jag jobbat den här helgen. Ska bli väldigt skönt att få vara ledig fem dagar nu (jobbar inte förän på torsdag..) vet bara inte vad man ska sysselsätta sig med.. På måndag ska jag skjutsa kusin till Vägverket i Gävle i alla fall, där han ska skriva teoriprovet till körkortet sen får man se vad resten av veckan har att erbjuda. Imorgon ska det i alla fall drickas öl.. Får se om det blir i min ensamhet eller hur det kommer utveckla sig under morgondagen..

Nu lockar sängen mer än vad datorn gör..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback