- För söt!!

Har hunnit med hur mycket som helst idag, allt som jag påbörjade igår har jag avslutat idag; städat klart, tvättat klart, rensat rabatten, dammsugit övervåningen.

Nu är ledigheten slut, börjar jobba i morgon igen. Fast jobbar bara Torsdag och Fredag sen är jag ledig igen, fast ska kolla lite runt dom där tiderna och se om jag ska jobba något mera, men men !!

Har även bakat rabarberpaj, efter ett recept som jag stulit från Axa. Men det blev inte så bra då den blev för söt, så man nästan mådde dåligt. Men den går säkert åt med tiden den också som allting annat gör här hemma...

Nu ska jag i alla fall vara lite social.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback