- Frukost skulle inte vara fel

Kommer inte vara ett dugg trött ikväll med massor av folk här. vaknade vid halv sju (gick även upp då..) och gav alla djuren mat, meningen var att jag skulle gå in, lägga mig i soffan och somna till "Allt flyter" som vi hyrde igår. Men så blev det inte, höll mig vaken och såg hela filmen istället och nu sitter jag här på altanen, helt Outsövd (eller vad det heter..) men har sovmorgon imorgon istället och det ska bli väldigt skönt .

Tänk vad härligt det skulle vara att vara utomhus om inte det var jävla mycket mygg och flugor som störde friden. Men det är väl bara att stå ut.

Resten va dagen? Kolla klart på "Benjamin Buttons otroliga liv", lämna tillbaka filmerna vi hyrde igår, sen är det matningsdax av djuren igen.. Annars har jag inte en aning .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback