- Kämpar på i värmen

Hemkommen, har varit (som jag skrev innan.) och firat mina kusiner på deras födelsedag. Efter det blev det en tripp till Ullforsbadet, där Syrran coh Gabbe skulle bada. Själv stod jag på stranden med fötterna i sanden och tittade tålmodigt på medan dom plaskade runt. Inte min grej att bada då jag är rädd att fiskarna ska anfalla, plus att Ullfors inte har världens fräschaste vatten direkt, men men går ju alltid att duscha sig ren efteråt om man skulle få för sig att bada nångång framöver,

Har i alla fall hunnit med tillräckligt mycket idag så jag är nöjd, har bara tvätten kvar att hänga och så ska jag skrva ut några papper till jobbet .

Men men nu ska jag sätta igång .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback