- Ljudet av BB..

Hemma från jobbet, och det känns att det var ett tag sen jag jobbade (fem dagar sedan..).. Egentligen inte så länge men men tråkigt var det i alla fall. Var ju strömavbrott fram till tre ungefär så fick samla ihop en bunt med tidningar sen veckan och läsa bara för att få tiden att gå.

det enda jag har att se fram emot just nu är Onsdag, och nej! det är inte för att jag fyller år då, det tröttnade jag på för flera år sedan. Utan det är för att jag, Axa och Malin ska till Church street då! Fan vad gott, jag längtar efter dollar chips med vitlökssås.

Kom ju även på att jag har tappat bort min kamera, hade den på midsommar sen är minnet och kameran som bortblåsta så får hoppas på att någon ger sig till känna eller att den helt plötsligt ramlar ner från en hylla eller något där jag har lagt den! Så om det är någon som har den, kan du/ni ju alltid höra av dig/er.. !!!

Nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag somna till ljudet av Big brother . haha

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Ronja

jag har din kamera o de visste ju du :P



Lät gott me vitlöksås ;D

Postat av: josefin

härlig blogg ;D

2009-07-10 @ 22:19:28
URL: http://missjossa.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback