- Äntligen

Hej !

har försökt komma in på internet i typ en timme, först nu har jag lyckats.  Skuell gå och lägga mig tidigt, med det menas vid halv-tio-tiden, men det gick som det gick och eftersom att inte internet fungerade från början så var jag tvungen att nöta tills det gjorde det och det var ju som sagt nu eller för typ tio minuter sedan.

Imorgon är jag ledig, och sen ska det arbetas torsdag, fredag, lördag och söndag och sen har jag tio dagars ledighet; fan vad underbart..

Tänkte lägga upp lite bilder från i Lördags men hittar varken kameran eller sladden så det får bli någon annan dag, nu ska jag ta min nattcigg sen ska jag gå och lägga mig..

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback