- Avreagerar mig

Ringde Telia kundtjänst för att fråga om en faktura jag fick därifrån men vaaa!! Dom är fan extrema, när jag kom fram så sa dom "du är plats 13 i turordning, väntetiden beräknas ta ungefär 9 minuter" okej tänkte jag, kanske man får räkna med så jag fortsatt att sitta och vänta. Efter några minuter så sa dom samma sak, jag fortsatt att vänta och sen efter ytterligare 10 minuter så säger dom "Du är plats 22 i turordningen, väntetiden beräknas vara ungefär 19 minuter" VAAA? får endel människor som ringer förtur eller. Blir så jävla arg orkar inte sitta och vänta när endel människor tydligen få gå före kön...

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: E

Haha, så är det alltid på telia, sen när man kommer fram så blir man vidarekopplad och får vänta ytterligare 10 år.


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback