- Brunbränd (?) skulle inte tro det!

Blev en sen kvaäll, även en tidig morgon. Även fast jag varit vaken i typ 14, 15 timmar så känns det som att jag vaknade nyss; är ju lika trött nu som när jag klev upp imorse. Men men, ska ändå bara duscha och sen ska jag lägga mig och kolla klart på sista avsnitten på Ugly Betty säsong två..

Har lyckats bränt mig idag med, har kämpat i flera veckor (fast utan sol då för det mesta..) med att bli lite brun, eller få lite färg i alla fall. Men det har ju som säkert dom flesta vet inte fungerat sådär jättebra. Men idag har jag pressat och jag har istället för att bli brun bränt sönder hela ryggen så nu svider det oavbrutet, jobbigt jobbigt !!

Men nu ska jag gå och duscha, innan jag somnar här på golvet .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback