- Camilla, jag & hunden

Har precis kommit hem efter en promenad med Camilla och Sassa (hunden...) hur skönt som helst, var evigheter sedan sist!! Och nu närmast så är det en maskin med tvätt som ska hängas och efter det blir det sängen. Måste vila dom här dagarna som man är ledig så man orkar med allt jobb efter..

Har i alla fall hunnit med det viktigaste idag; att tvätta jobbartröjorna! Sen har det blivt lite städning. Imorgon så måste jag städa resten och börja fundera och packa ner alla grejer jag måste ha på torsdag då jag ska fixa håret på Ronja till hennes bal. Kan ju vara bra att ha en svag aning om vad man ska göra och hur man ska göra det ..

men nu måste tvätten hängas ..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Ronja

heheh :D kom ihåg sjalen som du hade oxå (:


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback