- Dagen

Blev ett sent inlägg idag, men det är sommar ute och varmt så kan ju inte spendera dagarna framför datan när jag kan vara ute i solen och få lite färg :)

Har i alla fall hunnit med litegrann idag; rensat ogräs, alltid lika tråkigt men måste ju bevisa för pappa speciellt att jag sköter om mina blommor . haha

Blev lite kubb och brännbollsspelande med Evelina, Evelyn, Mandy, Tessan och Erik. Mitt lag vann; Evelyn, Tessan och jag (på kubb..) på brännbollen däremot så har jag inte en aning, men tror ju inte att jag vann i alla fall ..

Nu ska jag lägga mig i sängen och dricka vatten, är grymt törstig.. jobb igen imorgon !!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback