- Heja Sverige!!!

Hemma, tillbringade Sverige-matchen i Ullfors hemma hos Axa och Tobbe och deras inneboende Malin :) Riktigt trevligt, och alltid roligt att titta när Sverige vinner, även fast jag trodde att dom skulle vinna med fem eller sex noll, men bättre än ingenting så man ska ju inte klaga!

Sitter och läser lite bloggar och kollar runt om det har uppdaterats någonting sen i morse... Sen blir det lite Ugly Betty (har lyckats kommit in i andra säsongen nu..) eller Big brother, lutar mot det sistnämda..

Imorgon är det en stressig dag, har ju kommit på att jag inte fått reda på alla klockslag som skulle vara bra att veta just nu. T.ex när hon ska vara färdig med hår och smink och allt annat och vara på plats vid Kyrkan i Tierp - men får se hur det blir..

Nu ska jag fortsätta med mitt i alla fall ...

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback